tirsdag 8. mars 2011

Nye lamper!



Jeg har gått lenge og sett på disse lampene som de hadde hos ZanZ og lurt på om de kunne passe på kjøkkenet vårt. Vi hadde tre like skomakerlamper som arbeidslys over benken vår og det fungerte fint. Dessverre så ble den ene knust ved et uhell og de er ikke å få tak i lenger så vi måtte se etter noe nytt. Jeg tenkte på disse en god stund, men jeg likte de så godt at jeg til slutt måtte kjøpe dem før de ble borte. Jeg venter ofte litt for lenge med å kjøpe, og så angrer jeg etterpå når det er for seint. Jeg liker  med andre ord å tenke meg om før jeg kjøper noe.
Jeg ble veldig sjarmert av disse lampene og synes det er morsomt at de er både like og forskjellige. De er søte men de røffe ledningene bidrar til at de ikke blir for søte. Skjermene er i porselen og kan tas av og vaskes, noe som er kjekt på et kjøkken. Nå står de forsatt på benken vår, men jeg håper vi får hengt dem opp med det aller første. Det eneste jeg er litt usikker på er om de er litt for små, så det blir spennende å se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.