onsdag 30. mars 2011

Drømmer om sommer...


Lengter etter sommeren nå, kjenner jeg. Men jeg må vel nøye meg med å pynte litt på terrassen foreløpig. Det er ikke så ille det heller. Her har jeg pyntet med små hus og en potte med perleblomster. Det er noen påskeliljer der også, som du kan se på det nederste bildet. Det var virkelig deilig å få ryddet vekk gammelt rot og sopt gulvet rent. Bildet under er av en av sitteplassene våre en fin sommerdag. Rosebuskene er av gammel norsk type og tåler alt, ser det ut som da. De dufter nydelig og vokser noe enormt, de må temmes ofte, eller så vil de ta helt overhånd.


1 kommentar:

  1. Ser du også drømmer om sommer i Lerkestien ;) Jeg har ikke fått vasket terrassen ennå, så hos meg pynter den foreløpig opp i spisestuen.

    Koselig blogg du har! Jeg legger meg som følger :)

    Linnette i Skippertakshuset

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.