onsdag 23. mars 2011

Garderobe under arbeid


Her er garderoben vår. Den ligger mellom soverommet og badet og er et lite rom med skråtak. Dette er et av prosjektene som ikke er ferdige etter bygginga for 6 år siden. Vi har brukt rommet hele tiden men med provosoriske løsninger. Nå har vi tapesert med fugletapet fra Laura Ashley og vi har satt opp skap og hengeløsning fra Ikea. Vi har fortsatt en del igjen da vi skal bygge inn der jeg henger mine klær og vi skal sette opp lister og en del små hyller. Jeg er veldig fornøyd med tapetet. Den gjør meg glad når jeg kommer inn i rommet om morgenen og gir en følelse av sollys. I dag fikk vi endelig kjøpt teppet som passer til tapetet og som også kommer fra Laura Ashley.  Det er veldig gøy når noe man har spart til en stund endelig kommer på plass. Teppet er i ull og er mykt og varmt når man tråkker på det.



Speilkommoden kommer fra Ikea og den er helt topp, for det er så gode og romslige skuffer i den. Den rommer utrolig mye. Her pynter jeg opp med en søt engel jeg har fått av en god venninne og et nydelig porselensskrin som moren min har kjøpt til meg i Frankrike. Det gamle bildet og lampettene på veggen er ting vi har arvet fra min manns bestemor. Det er så hyggelig å kunne bruke disse fine gamle tingene. De hvite vasene i pressglass har jeg kjøpt å loppemarked.




Det er mange rare vinkler i dette rommet så det var en del utfordringer da vi skulle planlegge løsningene. Vi ble ganske fornøyd da vi fikk til denne løsningen. Det ble faktisk mer enn to meter med hengeplass på denne  vanskelige veggen.


Takk for at du kikker innom bloggen min, og takk for kommentarene dere har lagt igjen. Det er alltid hyggelig med tilbakemeldinger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.