lørdag 30. juli 2011

Sommerkos og ferdig bøttekott





Vi er heldige å har en tomt hvor det vokser godt med markjordbær. I sommer har det vært ekstra mye bær og jeg måtte jo selvfølgelig tre noen på et strå. Det er få ting som bringer meg så fort tilbake til barndommen som markjordbær på strå. Da er jeg plutselig i mormor sin hage på en varm sommerdag og koser meg på en liten fjellhylle med god oversikt over den store hagen.


 Bøttekottet vårt er endelig ferdig! Og vi er ganske fornøyd. For øyeblikket er det det mest ryddige og rene stedet i huset vårt. Vi fikk god plass til både vaskesaker og støvsuger. Vi har satt opp nye hyller, lister og har  malt det meste hvitt. Vi har også hengt opp ei ny lampe fra IKEA.


Jeg fikk kjøpt en ny duk på Indiska her om dagen som jeg har sett på lenge som nå var på tilbud og da slo jeg til. Det er nydelige farger og mønster på den så jeg gleder meg til å pynte bordet med den. Rosen er fra hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.