mandag 30. mai 2011

Loppefunn og hage


Det har ikke blitt tid til så mange besøk på loppemarkeder i vår, men noen har det blitt, og da ble disse krukkene med meg hjem fra ett av dem. Jeg synes de er helt nydelige. Krukkene er nok rester fra et gammelt kryddersett. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet og jeg er litt usikker på om jeg skal ha de hjemme eller på hytta.


 Det er en del prosjekter i hagen som skulle vært gjort noe med, men vi rekker ikke alt. Heldigvis får vi gjort noe og dette blomsterbedtet fikk vi ordnet før 17. mai. Jeg fikk plantet litt men det mangler fortsatt en del, så jeg skal fylle på med blomster utover sommeren. Min kjære mann og svigerfar fikk malt en side av husets fasade i helga så det ble utrolig fint.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.