torsdag 25. februar 2010

Med et streif av Asia




Dette er resultatet av litt styling på spisestuebordet her en dag. Har hatt søte farger og hvit duk en stund på bordet så nå følte jeg for litt forandring. Dette store brettet kjøpte jeg på Slettvold for en stund siden og det egner seg ypperlig for å røffe opp interiøret. Jeg har funnet fram litt småtteri fra mine gjemmer. Vasen er et gammelt loppekjøp og det er virkelig en av mine favoritter. Ellers har jeg brukt pensler jeg har fått av broren min og som han har kjøpt til meg i Korea. Han vil at jeg skal bruke dem, men jeg synes de er så vakre at jeg må spare dem så lenge jeg kan. Kortene er resultater etter en scrappeøkt her om kvelden. Denne gruppen er nesten finest om kvelden når lysene er tent og alt blir gyllent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.