torsdag 21. april 2011

Noen påskeglimt


Jeg har kost meg med å pynte litt til påske i stua vår. Gamle og gode påsketing kommer fram fra skuffen og skapet og de får lov til å vise seg fram litt igjen. Jeg har ikke mye påskepynt, men jeg er glad i det jeg har.


 Jeg laget et par blomsteroppsatser  med fioler, fugler, løkblomster, mose og egg. De ble ganske søte.
Duken på bildet over er et loppefunn og er helt nydelig til påske.


Disse søte harene fra Göbel er årets påskeinnkjøp hos oss. De blir nok hyggelige å ta fram til påske i mange år framover.

Håper dere har hatt en fin påske!

1 kommentar:

  1. Så koselig påskepynt, og ikke minst vakre blomsteroppsatser.
    Her i heimen har vi malt hønsegg med ungene fra de var 1 år gamle, og alle har vi samlet på *ler*
    Idag teller samlingen 120 egg, som hvert år blir hengt opp på en diger trollhasselkvist som henges under taket i glassgangen vår. Må legge til at det er 3,5 m opp til taket da, så vi skaller ikke i eggene ;) Når eggene er opp, ja da er det påske her!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.