mandag 22. mars 2010

Hjemmelaget...


Våren er endelig på gang, selv om det kom 15 cm snø her i går. Jeg får lyst til å fikse mange ting nå, men tida rekker ikke til. Jeg har så mange prosjekter jeg har lyst til å begynne på at jeg bør nok lage en liste så arbeidet kanskje blir litt mer målretta enn det er akkurat nå. Jeg klarte likeve å få unna et miniprosjekt her om kvelden. Fine småkasser til oppbevaring er noe jeg alltid ser etter, og på IKEA fikk jeg tak i en kasse på salg. Den var fin og solid, men litt kjedelig. Jeg fant derfor ut at jeg ville bearbeide den litt. Jeg skrudde den sammen, malte den og stemplet litt på den i tillegg til at jeg laget bokstavsjablonger for å dabbe på litt skrift. Til slutt bruktejeg sort og brun distress for å få den til å se litt slitt ut. Resultatet ble ganske bra og kassa finner nok snart en fast plass...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.