søndag 2. oktober 2016

Høst på hytta


Foto: Synnøve Dolven




Nå er det lenge siden jeg har blogga gitt. Tiden strekker liksom ikke til lenger, det er så mye som jeg ønsker å bruke tiden min på og dagene bare flyr av sted.
Jeg tatt opp igjen fotointeressen min og jeg har blitt helt bitt av "fotomacronatur-basillen". :-) Jeg gikk på fotolinja etter at jeg var russ på åttitallet og jobbet en del som pressefotograf osv i en god del år. I fjor kjøpte jeg meg nytt utstyr og plutselig så var jeg helt hekta igjen. Koser meg veldig med turer i skog og mark med kameraet som følgesvenn. Noen ganger holder det men en runde i hagen hvor jeg finner de utroligste motiver når jeg kikker godt etter. Blomster og insekter har blitt favorittmotiver, en type fotografering som er helt ny for meg. Veldig gøy.
Vi har også brukt en del tid på å pusse opp huset vårt og hytta i Vestfold. Bildet under ble tatt på hytta da vi var der en tur forrige helg.
Jeg har ambisjoner om å blogge litt mer igjen både her og på papirbloggen min. Regner med at det blir litt mer kortlaging nå som kveldene blir mørkere. En venninne og jeg har også begynt å lage sølvsmykker og det er utrolig spennende. Vi var på kurs på akademiet i Rauland i fjor og vi prøver hele tiden å utvikle oss videre. Jeg kommer sikkert til å dele noen prosjekter her på bloggen.
Sønnen min har flyttet på folkehøgskole i høst og mannen min og jeg har plutselig huset og tiden vår for oss selv, veldig rart... En epoke er over.


Foto: Synnøve Dolven
Jeg er også på Instagram og Google+, følg meg gjerne der. Info ligger i sidebaren.

Hilsen Synnøve


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.