mandag 12. juli 2010

Forandring på gang

Dette er soverommet vårt. Det har vært som dette de siste årene etter at vi bygde om. Det er et romslig rom med stor takhøyde og det er alltid kjølig på kvelden så det er et deilig sted. Jeg har nå endelig fått sydd noen gardiner som jeg kjøpte for lenge siden så de er endelig kommet opp. De sorte på bildet under er fra Indiska og har fungert fint de også, men det blir litt friskere med de "nye" fra Designers Guildt. Den gamle stolen er etter oldemoren min og jeg fikk trukket den om for noen år siden. Nå flytter den på seg og kommer til å bli praktstolen på hytta som vi pusser opp.



 Her er en liten smak på hvordan det blir med andre gardiner og jeg har også flyttet en hvit stol inn som passet veldig fint til gardinene. Jeg skal komme tilbake til hvordan resten av rommet blir når det er klart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.